Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер, misrosoft office word.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Які основні вимоги до оформлення письмових робіт?
2. Як потрібно оформляти таблиці?
3. Як потрібно оформляти ілюстрації?
4. Які вимоги до оформлення сторінки?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Системи управління електронними документами. Технічні засоби обробки документів та інформації.»)
Сьогодні на уроці ми з вами ознайомимося з системами управління електронними документами. Визначимо класифікації технічних засобів обробки документів та інформації
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Здійснити пошукову діяльність на тему:
«ТОП-3 системи електронного документообігу»
- Вказати переваги та недоліки системи
- Вказати особливості системи
- Результат оформити в колективну Google-презентацію
- Надати доступ вчителеві
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Система електронного документообігу це…
2. Які основні переваги електронного докмуентообігу?
3. Які функції електронного документообігу?
4. Електронний документообіг це…
5. Назвіть основні принципи електронного документообігу?
6. Назвіть складові частини системи електронного документообігу.
7. Домашнє завдання.
Доробити презентацію «ТОП-3 системи електронного документообігу».
Немає коментарів:
Дописати коментар