Тип уроку: засвоєння нових знань;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: браузер.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Перевірка знань тестування! Посилання: https://forms.gle/vCX5GddbWV7Ekriz8
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Ідентифікація та аутентифікація користувачів. Розмежування доступу зареєстрованих користувачів до ресурсів автоматизованих.
Сьогодні на уроці ми з вами детальніше познайомимося з ідентифікацією та аутентифікацією користувачів.Ознайомимося з розмежуванням доступу зареєстрованих користувачів до ресурсів автоматизованих систем.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
«Створіть бюлетень Біометрична аутентифікація»
Розмісіть роботу на Google-диску, надайте доступ, для перегляду і редагування учителю.
5.Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Які мої досягнення на цьому уроці?
2. Які були труднощі у роботі з теоретичним матеріалом?
3. Чи є задоволення від результатів уроку?
4. Чи досягнуто цілей та вирішено завдання уроку?
7. Домашнє завдання.
1. Доопрацювати створений бюлетень, розмістіть роботу на Google диску, надайте доступ для перегляду і редагування вчителю.
e-mail для зв'язку: vip_yaroslav_tkach@ukr.net
2. Зробити пост у соціальних мережах про необхідність ідентифікації та аутентифікації користувачів.
Немає коментарів:
Дописати коментар