Тип уроку: засвоєння нових знань;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: браузер.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Пропоную обговорити проблемне питання.
Як забезпечити безпеку інформаційних технологій?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Об'єкти захисту. Види заходів протидії загрозам безпеки. Переваги та недоліки різних видів заходів захисту.»)
Сьогодні на уроці ми з вами детальніше познайомимося з об'єктами захисту. Видами заходів протидії загрозам безпеки. Переваги та недоліки різних видів заходів захисту .
Створіть текстовий документ, який містить відомості про систему інформаційної безпеки.
Подайте знайдені відомості в текстовому документі в зручному вигляді (таблиці, схеми і т.д.). Розмісіть роботу на Google диску.
5.Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Що на уроці мене найбільше вразило?
2. Як я оцінюю свою навчальну діяльність на уроці?
3. Чи є у мене бажання більше дізнаватися про видах заходів протидії загрозам безпеки?
7. Домашнє завдання.
1. Доопрацювати створений документ, розмістіть роботу на Google диску, надайте доступ для перегляду і редагування вчителю.
e-mail для зв'язку: vip_yaroslav_tkach@ukr.net
2. Зробити пост в соціальних мережах про правові основи забезпечення безпеки інформаційних технологій.
Немає коментарів:
Дописати коментар