Тип уроку: засвоєння нових знань;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, браузер.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Можна сказати, що я розбираюся в технічних і програмних засобах добування інформації?
2. З якими труднощами я зустрівся в дослідженні технічних і програмних засобів добування інформації?
3. Отримав я задоволення від роботи на уроці?
4. Яку інформацію по темі уроку я розповім вдома батькам?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Практична робота №2. «Використання програмних засобів для тестування та очищення операційної системи від вірусів та шкідливого програмного забезпечення»)
Сьогодні на уроці ми з вами самостійно працюватимемо за комп’ютерами. Тема практичної роботи «Використання програмних засобів для тестування та очищення операційної системи від вірусів та шкідливого програмного забезпечення»
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Здійснити пошукову діяльність на тему «ТОП-5 безкоштовних програм для оптимізації ПК».
1. Створити презентацію.
2. Написати короткий опис утиліти.
3. Використовувати посилання на офіційний сайт.
4. Вказати переваги і недоліки.
5. Надати скріни функцій програми.
Роботу вислати на пошту: vip_yaroslav_tkach@ukr.net
5.Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Як оптимізувати свій ПК?
2. Які програмні засоби є для оптимізації ПК?
3. Як видалити програми, які не використовуються?
4. Як перевірити процеси, які виконує Ваш ПК?
5. Які програмні засоби є для видалення вірусів з ПК?
6. Які функції виконує Центр захисту Windows?
7. Домашнє завдання.
Здійснити оптимізацію та перевірку на наявність вірусів та шкідливого ПЗ власного ПК.
Немає коментарів:
Дописати коментар