Тип уроку: засвоєння нових знань;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, браузер.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Перевірка Д.З.
Зробити пост в соціальних мережах про загрози безпеки інформації.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Основні ненавмисні і навмисні штучні загрози. Технічні засоби добування інформації. Програмні засоби добування інформації.»)
Сьогодні на уроці ми з вами детальніше познайомимося з основними ненавмисними і навмисними штучними загрозами. Дамо характреистику технічним та програмним засобам добування інформації.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Робота з сайтом: https://zillya.ua/virus/all
1. Проаналізувати кожен з категорії шкідливих програм.
2. Уточнити за категорією шкідливої програми яка найбільше поширена в наш час в інтернеті?
3. Уточнити за категорією шкідливої програми яка воліє пошкоджувати смартфони?
4. Який Вірус може зчитувати паролі?
5.Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Можна сказати, що я розбираюся в технічних і програмних засобах добування інформації?
2. З якими труднощами я зустрівся в дослідженні технічних і програмних засобів добування інформації?
3. Отримав я задоволення від роботи на уроці?
4. Яку інформацію по темі уроку я розповім вдома батькам?
7. Домашнє завдання.
Використовуючи вірусну енциклопедію ZILLYA.
Дослідити типи шкідливих програм. Створити презентацію. На тему: «Популярні категорії шкідливих програм.»
Немає коментарів:
Дописати коментар