11 клас. 21 Урок. Основні ненавмисні і навмисні штучні загрози. Технічні засоби добування інформації. Програмні засоби добування інформації.

Мета: Допомогти учням засвоїти основні поняття «навмисні загрози», «випадкові загрози», «інформаційна безпека». Ознайомити учнів з видами класифікації інформаційних загроз, їх небезпеками та наслідками. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, браузер.

Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
Перевірка Д.З.
Зробити пост в соціальних мережах про загрози безпеки інформації.

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Основні ненавмисні і навмисні штучні загрози. Технічні засоби добування інформації. Програмні засоби добування інформації.»)

Сьогодні на уроці ми з вами детальніше познайомимося з основними ненавмисними і навмисними штучними загрозами. Дамо характреистику технічним та програмним засобам добування інформації.

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Робота з сайтом: https://zillya.ua/virus/all
1. Проаналізувати кожен з категорії шкідливих програм.
2. Уточнити за категорією шкідливої ​​програми яка найбільше поширена в наш час в інтернеті?
3. Уточнити за категорією шкідливої ​​програми яка воліє пошкоджувати смартфони?
4. Який Вірус може зчитувати паролі?

5.Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків уроку.
1. Можна сказати, що я розбираюся в технічних і програмних засобах добування інформації?
2. З якими труднощами я зустрівся в дослідженні технічних і програмних засобів добування інформації?
3. Отримав я задоволення від роботи на уроці?
4. Яку інформацію по темі уроку я розповім вдома батькам?

7. Домашнє завдання.
Використовуючи вірусну енциклопедію ZILLYA.
Дослідити типи шкідливих програм. Створити презентацію. На тему: «Популярні категорії шкідливих програм.»

Немає коментарів:

Дописати коментар