Тип уроку: засвоєння нових знань;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: браузер.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Створити колективну Google-презентацію:
· 1 група - повідомлення про погрози цілісності;
· 2 група - повідомлення про погрози конфіденційності;
· 3 група - повідомлення про погрози доступності;
Подання презентації з виступом має займати 2-3 хв. Надати доступ вчителю.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Загрози безпеці інформації в автоматизованих системах. Основні джерела і шляхи реалізації загроз безпеки і каналів проникнення і несанкціонованого доступу до відомостей і програмного коду.»)
Сьогодні на уроці ми з вами детальніше познайомимося з загрозами безпеці інформації в автоматизованих системах. Основними джерелами і шляхами реалізації загроз безпеки та каналів проникнення і несанкціонованого доступу до відомостей та програмного коду.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Інтерактивна гра «Інформаційна безпека в Інтернеті»
https://learningapps.org/view4518841
5.Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Які труднощі я зміг подолати на уроці?
2. Чи маю я задоволення від роботи на уроці?
3. Наскільки старанно я працював на уроці?
4. Чи досяг я особистої мети на цьому уроці?
7. Домашнє завдання.
Зробити пост в соціальних мереж про загрози безпеки информации.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Інтерактивна гра «Інформаційна безпека в Інтернеті»
https://learningapps.org/view4518841
5.Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Які труднощі я зміг подолати на уроці?
2. Чи маю я задоволення від роботи на уроці?
3. Наскільки старанно я працював на уроці?
4. Чи досяг я особистої мети на цьому уроці?
7. Домашнє завдання.
Зробити пост в соціальних мереж про загрози безпеки информации.
Немає коментарів:
Дописати коментар