Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
- Перевірка знань проходження тесту по темі: "Поняття документа. Документообіг"
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Поняття документу. Призначення та класифікація документів. Документообіг. Загальні правила оформлення документів.»)
Сьогодні на уроці ми з вами визначимо основні характеристики стилю ділового листування. Ознайомимося з логічними елементами тексту та порядок його викладення. Визначимо понятття «шаблон» та «формуляр-зразок» документа. Познайомимося з реквізитами документа та порядком їх використання.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Написати електронні листи на адресу вчителя vip_yaroslav_tkach@ukr.net
1 лист – рекламний лист
2 лист – інформаційний лист
3 лист – лист – повідомлення
4 лист – лист - нагадування
Тему та зміст листа продумайте самостійно.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Характерні ознаки ділового стилю…
2. Що таке формуляр?
3. Що таке бланк?
4. Що таке реквізит?
5. Які види службових листи?
6. Які реквізити використовують для службових листів?
7. Домашнє завдання.
Доробити роботу почату на уроці. Написати електронні листи на адресу вчителя vip_yaroslav_tkach@ukr.net Конспект.
Немає коментарів:
Дописати коментар