Тип уроку: засвоєння нових знань;
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
(Перевірка Д.З.)
Створити пам'ятку на тему: «Як отримати ЕЦП. Правила роботи з ЕЦП. »
· Середовище - на вибір учня.
· Результат роботи надіслати електронною поштою вчителю.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «OCR-технології для розпізнавання паперових документів.»)
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Практичне завдання: 10-11 клас урок №11 модуля «Основи електронного документообігу» –
«OCR-технології для розпізнавання паперових документів». Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
Інструктивна картка
Матеріали до уроку №14
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Що означає абревіатура OCR?
2. Технологія для розпізнавання паперових докмуентів - це…
3. Які є етапи розпізнавання документів?
4. Який принцип роботи OCR?
5. Які модулі OCR?
6. Яке ПЗ використовується для OCR?
7. Домашнє завдання.
Завантажити один із запропонованих додатків для розпізнавання тексту.
· Розпізнати текст будь-якого підручника (1 сторінка).
· Результат розпізнавання оцінити на наявність посилань.
· Зробити скріншоти етапів розпізнавання.
· Визначити переваги та недоліки.
· Результат оформити в колективну презентацію Google.
· (на слайді повинна бути назва додатку, скріншоти етапів розпізнавання, переваги та недоліки додатку.
Немає коментарів:
Дописати коментар