Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок;
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Текстовий редактор - це…
2. Текстовий процесор - це…
3. Назвіть безкоштовні текстові процесори.
4. Назвіть безкоштовні онлайн текстові процесори.
5. Назвіть приклади простих текстових документів.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Практична робота №4. «Створення простих текстових документів, їх зберігання, копіювання та пересилання»»)
Сьогодні на уроці ми з вами виконаємо практичну роботу №4 «Створення простих текстових документів, їх зберігання, копіювання та пересилання».
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
«Створення простих текстових документів, їх зберігання, копіювання та пересилання»
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
Поділ класу по 3-4 учні в групу.
Кожна група має свою тему повідомлення
Сервіс для роботи: Google-документи або Microsoft Office 365 (на вибір учнів).
Теми повідомлень :
- Переваги та недоліки хмарних технологій.
- Мобільна залежність.
- Як уберегти смартфон від несанкціонованого доступу.
- Небезпека відкритих мереж.
- Переваги та недоліки хмарних технологій.
- Мобільна залежність.
- Як уберегти смартфон від несанкціонованого доступу.
- Небезпека відкритих мереж.
Алгоритм роботи
1. Увійти в обліковий запис Google або Microsoft.
2. Обрати необхідний сервіс.
3. Надати доступ групі учнів для колективної роботи.
4. Колективно створити повідомлення на задану тему.
5. Редагувати та форматувати текст.
6. Додати зображення.
7. Створити кілька копій
- Зберегти на Робочий стіл
- Зберегти на зовнішній носій
- Зберегти на Google-диск
8. Надіслати вчителеві на електронну пошту: vip_yaroslav_tkach@ukr.net
9. Надати вчителеві доступ.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
• мені було незрозуміло ...;
• у мене виникли такі питання ...;
• я не впорався з таким завданням ...;
• мені сподобалося і я буду використовувати ...
7. Домашнє завдання.
Повторити раніше вивчений матеріал.
1. Увійти в обліковий запис Google або Microsoft.
2. Обрати необхідний сервіс.
3. Надати доступ групі учнів для колективної роботи.
4. Колективно створити повідомлення на задану тему.
5. Редагувати та форматувати текст.
6. Додати зображення.
7. Створити кілька копій
- Зберегти на Робочий стіл
- Зберегти на зовнішній носій
- Зберегти на Google-диск
8. Надіслати вчителеві на електронну пошту: vip_yaroslav_tkach@ukr.net
9. Надати вчителеві доступ.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
• мені було незрозуміло ...;
• у мене виникли такі питання ...;
• я не впорався з таким завданням ...;
• мені сподобалося і я буду використовувати ...
7. Домашнє завдання.
Повторити раніше вивчений матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар