· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Microsoft Office Excel, Lazarus.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Дайте відповіді на запитання:
1. Що таке комп’ютерна модель?
2. Які є види комп’ютерних моделей?
3. Яка комп’ютерна модель називається розрахунковою? Наведіть приклади.
4. Яка комп’ютерна модель називається імітаційною? Наведіть приклади.
5. Яка комп’ютерна модель називається графічною? Наведіть приклади.
6. Що таке комп’ютерне моделювання?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Практична робота №2. Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент.»)
На святкування Дня захисника України зібрали певну суму грошей 100 гр. і вирішили купити 3 кг цукерок І виду, 2 кг цукерок ІІ виду і на залишок грошей кілька пляшок лимонаду. За якою ціною потрібно купувати цукерки І виду і ІІ виду, щоб можна було б купити хоча б 4 пляшки лимонаду?
(1 пляшка лимонаду коштує 12 гр.)
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
• мені було незрозуміло ...;
• у мене виникли такі питання ...;
• я не впорався з таким завданням ...;
• мені сподобалося і я буду використовувати ...
7. Домашнє завдання.
Повторити параграф 2.1.
Немає коментарів:
Дописати коментар