· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: засвоєння нових знань;
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Microsoft Office Excel, Lazarus.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Дайте відповіді на запитання:
· Що таке модель об’єкта? У яких випадках і для чого використовуються моделі об’єктів?
· Які види моделей ви знаєте? Наведіть приклади.
· Які етапи побудови інформаційної моделі ви знаєте?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент.»)
Прислів’я нам говорить «Сім раз відміряй, а один раз відріж.». В сучасному світі дане прислів’я має велику вагу, тому що жодна фірма чи підприємство не беруться за втілення своїх намірів, якщо не знають приблизних можливих очікуваних результатів. В різних обчисленнях левову долю займає комп’ютер.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Реалізувати розібрану задачу:
1. Реалізація в Lazarus
2. Реалізація в Excel
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Що таке комп’ютерна модель?
2. Які є види комп’ютерних моделей?
3. Яка комп’ютерна модель називається розрахунковою? Наведіть приклади.
4. Яка комп’ютерна модель називається імітаційною? Наведіть приклади.
5. Яка комп’ютерна модель називається графічною? Наведіть приклади.
6. Що таке комп’ютерне моделювання?
7. Домашнє завдання.
Опрацювати параграф 2.1. Підготуватись до практичної роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар