· навчальна: познайомити учнів з поняттям «штучний інтелект» та його застосуванням в сьогоденні, інтернет речами та Smart-технологіями;
· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: засвоєння нових знань;
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Чи чули ви такі терміни — «штучний інтелект», «робот», «розумний дім»? Як ви розумієте їх зміст?
2. Наведіть приклади використання роботів у сучасному суспільстві.
3. Скільки пристроїв підключено до Інтернету у вас удома? Поясніть, навіщо це зроблено.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології.»)
Тема розвитку нових технологій та штучного інтелекту досить цікава, інтригуюча та боязка. Сьогодні ми спробуємо подискутувати на рахунок цього.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Практичне завдання.
1. Відкрийте інтернет-майданчик для інтелектуального малювання AutoDraw https://www.autodraw.com.
• Ознайомтеся з його роботою. Намалюйте кілька зображень з використанням можливостей цього ресурсу.
• Збережіть зображення у вашій папці.
• Поясніть, чи можна вважати цю програму прикладом штучного інтелекту.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Практичне завдання.
1. Відкрийте інтернет-майданчик для інтелектуального малювання AutoDraw https://www.autodraw.com.
• Ознайомтеся з його роботою. Намалюйте кілька зображень з використанням можливостей цього ресурсу.
• Збережіть зображення у вашій папці.
• Поясніть, чи можна вважати цю програму прикладом штучного інтелекту.
2. Відкрийте сайт Акінатор https://ru.akinator.com і пограйте у віртуальну гру.
• Чи вдалося вам виграти?
• Поясніть, чи можна вважати цю програму прикладом штучного інтелекту.
3. Відкрийте на вашому смартфоні Play Маркет.
• Знайдіть додаток Науковий журнал Making&Science і завантажте його.
• Установіть автоматичне перекладання сторінки українською мовою.
• Ознайомтеся з дослідженням «Початок роботи з освітленням».
• Виконайте це дослідження. Поясніть, які датчики смартфона було використано у цьому дослідженні і для яких цілей.
• Чи вдалося вам виграти?
• Поясніть, чи можна вважати цю програму прикладом штучного інтелекту.
3. Відкрийте на вашому смартфоні Play Маркет.
• Знайдіть додаток Науковий журнал Making&Science і завантажте його.
• Установіть автоматичне перекладання сторінки українською мовою.
• Ознайомтеся з дослідженням «Початок роботи з освітленням».
• Виконайте це дослідження. Поясніть, які датчики смартфона було використано у цьому дослідженні і для яких цілей.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Що таке штучний інтелект? Що спільного між машинним і людським інтелектом?
2. Які напрями створення штучного інтелекту?
3. Які напрями використання штучного інтелекту?
4. Які існують етичні проблеми створення інтелектуальних роботів?
5. Як ви розумієте слова Норберта Вінера (засновника кібернетики) «Обчислювальна машина цінна рівно на стільки, на скільки цінна людина, що її використовує»?
6. Що таке Інтернет речей? Із чого він складається?
7. Домашнє завдання.
Опрацювати повторити параграф. 1.6
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Що таке штучний інтелект? Що спільного між машинним і людським інтелектом?
2. Які напрями створення штучного інтелекту?
3. Які напрями використання штучного інтелекту?
4. Які існують етичні проблеми створення інтелектуальних роботів?
5. Як ви розумієте слова Норберта Вінера (засновника кібернетики) «Обчислювальна машина цінна рівно на стільки, на скільки цінна людина, що її використовує»?
6. Що таке Інтернет речей? Із чого він складається?
7. Домашнє завдання.
Опрацювати повторити параграф. 1.6
Немає коментарів:
Дописати коментар