10 клас. 59 Урок. Використання форм. Основні елементи форми.

Мета: Допомогти учням засвоїти факти та основні ідеї додавання форм до веб документів, познайомити з основними елементами форм та атрибутами. Забезпечити якість вивчення нового матеріалу. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Google Chrome, Notepad++

Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
1. Що таке Document Object Model? Опишіть процес формування DOM.
2. Продовжіть речення. JavaScript – це …
3. Опишіть вивчені способи інтерактивної взаємодії з сайтом.

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані: Використання форм. Основні елементи форми..)

Сьогодні на уроці ми з вами не лише навчимось створювати форми, але й познайомимось з різними ї типами, щоб за потреби гнучко могли використовувати потрібну для нас.

4. Засвоєння нових знань.
Створити на робочому столі папку та назвати її власним прізвищем та ім’ям.
2. Створивши веб документ проаналізуйте, яким чином опрацьовані під час уроку форми відображаються в шкільному браузері. Про виконання повідомте вчителя.

5. Фізкультхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків.
1. На які типи можна умовно поділити значення параметрів type для форм?
2. Чи обов’язково надавати ім’я формі? Чому?
3. Яким чином об’єднати 3 радіо кнопки (здійснити вибір лише однієї) та встановити за замовчуванням відмічену клавішу 2 з можливим надсиланням даних на сервер «tworadioon» ?.

7.Домашнє завдання.
Опрацювати вивчений матеріал. Підготуватись до тестової перевірки знань.

Немає коментарів:

Дописати коментар