· навчальна: перевірити навички роботи в мережі у напрямку «навчання», познайомити з професіями майбутнього;
· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Google Chrome.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Що таке інформаційна безпека?
2. Які основні складові має інформаційна безпека? Схарактеризуйте їх.
3. На які види поділяються загрози інформаційній безпеці залежно від результату шкідливих дій?
4. Які загрози інформаційній безпеці виникають унаслідок користування ресурсами Інтернету?
5. Що таке ботнет-мережа і які виникають загрози для користувача, якщо потрапити до такої мережі?
6. Які загрози інформаційній безпеці виникають унаслідок користування мобільними пристроями?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Практична робота №1. Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього.»)
На даному уроці ви будете демонструвати свої знання, вміння та навички роботи в мережі у напрямку «навчання», а також познайомимось з професіями майбутнього.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Завдання:
Створити на робочому столі документ Microsoft Office Word, назвати його власним прізвищем та ім’ям. 2. Відкрийте сайт https://www.duolingo.com, зареєструйтесь на ньому.
3. Виконайте завдання першого курсу. Свої результати збережіть у створений вами документ на основі скріншотів. (Створити скріншот – PrtScr, вставити скріншот – Ctrl+V). Відкрийте сайт http://litopys.org.ua та знайдіть інформацію про «Володимир Голобуцький. Запорозьке козацтво. Київ, 1994»
4. Засвідчіть результат пошуку за допомогою скріншоту у власному документі.
5. Перейдіть за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=oXzFtqmB014 та проаналізуйте відео фрагмент. Запишіть свої враження й дайте оцінку майбутніх професій у створеному вами документі.
6. Збережіть документ та відправте його по мережі вчителеві або на пошту vip_yaroslav_tkach@ukr.net
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підведення підсумків уроку.
· мені було незрозуміло ...;
· у мене виникли такі питання ...;
· я не впорався з таким завданням ...;
· мені сподобалося і я буду використовувати ...
7. Домашнє завдання.
Повторити раніше вивчений матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар