10 клас. 44 Урок. Таблиці та списки на веб-сторінках.

Мета: Допомогти учням засвоїти факти та основні ідеї реалізації таблиць та списків засобами HTML. Забезпечити якість вивчення нового матеріалу. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, GoogleChrome, Notepad++.

Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
1. Які існують способи встановлення фону? Опишіть програмно?
2. Як один раз налаштувати колір тексту та гіперпосилань? Опишіть програмно.
3. Яким чином можна вирівнювати текст?

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані: Таблиці та списки на веб-сторінках.) Учитель. Сьогодні на уроці ми з вами навчимось створювати списки та таблиці засобами HTML.

4. Засвоєння нових знань.

Завдання «Працюємо по інструкційній картці»
1. Створити на робочому столі папку та назвати її власним прізвищем та ім’ям.
2. У власні папці створити два html документа та назвати «Список», «Таблиця».
3. У документі «Список.html» реалізувати наступний список:
4. У документі «Таблиця.html» виконайте перетворення поданого списку в таблицю.

   Інструкційна картка.






5. Фізкультхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків.
1. Які види списків доступні для реалізації мовою HTML?
2. Опишіть яким чином реалізувати маркований список з всіма можливими параметрами.
3. Опишіть яким чином реалізувати нумерований список з всіма можливими параметрами.
4. Опишіть програмно основну будову таблиці.

7.Домашнє завдання.
Опрацювати вивчений матеріал. Підготуватись до практичної роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар