10 клас. 42 Урок. Мова гіпертекстової розмітки. Гіпертекстовий документ та його елементи.

Мета: Допомогти учням засвоїти факти та основні ідеї побудови мови гіпертекстового документа. Забезпечити якість вивчення нового матеріалу. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Notepad ++, Google Chrome.

Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
1. Які засоби можна використовувати для розробки веб-сторінок? Поясніть їх переваги та недоліки.
2. Що таке система управління веб-контентом? Назвіть відомі вам системи управління вмістом веб-сайту.

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані Мова гіпертекстової розмітки. Гіпертекстовий документ та його елементи.»). Сьогодні на уроці ми продовжимо знайомитись з мовою гіпертекстової розмітки більш глибше.

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
На основі продемонстрованого зразка створіть веб-сторінку інтернет магазину по продажі канцтоварів з перенаправленням на офіційний сайт через 30 секунд - https://27.ua/ua/shop/kantstovary/

5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків уроку.
1. Опишіть будову веб-сторінки на основі HTML5.
2. На які частини ділиться «скелет» HTML5?
3. Яким чином заборонити індексування сторінки, але дозволити роботу переходити за іншими посиланнями?

7. Домашнє завдання.
Опрацювати вивчений матеріал. Підготуватись до тестової перевірки знань.

Немає коментарів:

Дописати коментар