10 клас. 41 Урок. Практична робота №10 «Проектування структури сайту».

Мета: Формувати вміння практичного застосування знань, умінь і навичок при проектуванні структури сайту. Формувати й удосконалювати вміння й навички у стандартах прямого й успішного руху до накресленої мети. Забезпечити ситуацію вибору. Формувати вміння розв’язувати типові завдання, формувати творчі вміння. Переносити знання і способи діяльності, життєвого досвіду в нову ситуацію. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
1. Опишіть відомі Вам етапи розробки веб-сайту.
2. Який на вашу думку є найважливіший? Чому?
3. Що таке верстка?
4. В чому полягає особливість технічного завдання?

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані Практична робота №10 «Проектування структури сайту».). Сьогодні на уроці ваша задача продемонструвати знання, вміння та навички при проектуванні структури сайту.

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Використовуючи етапи проектування структури сайту сплануйте власний сервіс по продажі вибраних вами товарів:
1. Придумайте назву сайту;
2. Визначте тип сайту;
3. Визначте модель розміщення інформації. (Розпишіть чому вибрали таку модель) ;
4. Оцініть цільову аудиторію;
5. Опишіть цілі сайту;
6. Інформацію сайту і т.д.;
7. Опишіть структуру та зобразіть графічний дизайн сайту із ключовими елементами та окремими сторінками.

5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків уроку.
• мені було незрозуміло ...;
• у мене виникли такі питання ...;
• я не впорався з таким завданням ...;
• мені сподобалося і я буду використовувати ...

7. Домашнє завдання.
Повторити раніше вивчений матеріал.

Немає коментарів:

Дописати коментар