· навчальна: познайомити з можливими інформаційними небезпеками в мережі та поза нею й способами уникнення загроз;
· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: повторення, систематизації й узагальнення вивченого;
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
· Перевірка ДЗ (Слайд3)
Перевірити реєстрації на сайті http://bonet.plazerazzi.org
· Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд4)
1. Які правила захисту даних у комп’ютерних системах ви знаєте?
2. Які загрози можуть виникнути під час роботи в Інтернеті?
3. Які особисті дані потрібно захищати? Які загрози із цим пов’язані?
3. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Інформаційна безпека. Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення.»)
Мережа все більше і більше приваблює шахраїв та розробників шкідливого програмного забезпечення через свою можливу анонімність. Щоб убезпечити себе потрібно закріпити декілька простих правил. Саме з ними ми познайомимось на сьогоднішньому уроці.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Практичне завдання: Працюємо з інструкційними картками.
Інструкційна картка
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підведення підсумків уроку
1. Що таке інформаційна безпека?
2. Які основні складові має інформаційна безпека? Схарактеризуйте їх.
3. На які види поділяються загрози інформаційній безпеці залежно від результату шкідливих дій?
4. Які загрози інформаційній безпеці виникають унаслідок користування ресурсами Інтернету?
5. Що таке ботнет-мережа і які виникають загрози для користувача, якщо потрапити до такої мережі?
6. Які загрози інформаційній безпеці виникають унаслідок користування мобільними пристроями?
7. Домашнє завдання
Опрацювати параграф 1.2. Виконати завдання 3 та 5. Підготуватись до тестової перевірки знань.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підведення підсумків уроку
1. Що таке інформаційна безпека?
2. Які основні складові має інформаційна безпека? Схарактеризуйте їх.
3. На які види поділяються загрози інформаційній безпеці залежно від результату шкідливих дій?
4. Які загрози інформаційній безпеці виникають унаслідок користування ресурсами Інтернету?
5. Що таке ботнет-мережа і які виникають загрози для користувача, якщо потрапити до такої мережі?
6. Які загрози інформаційній безпеці виникають унаслідок користування мобільними пристроями?
7. Домашнє завдання
Опрацювати параграф 1.2. Виконати завдання 3 та 5. Підготуватись до тестової перевірки знань.
Немає коментарів:
Дописати коментар