10 клас. 29 Урок. Поняття про мову розмітки гіпертекстового документа.

Мета: Допомогти учням засвоїти факти та основні ідеї побудови мови гіпертекстового документа. Забезпечити якість вивчення нового матеріалу. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися. 

Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Блокнот, Google Chrome.

Хід уроку: 
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
Дайте відповіді на запитання:
1. Які засоби можна використовувати для розробки веб-сторінок? Поясніть їх переваги та недоліки.
2. Що таке система управління веб-контентом? Назвіть відомі вам системи управління вмістом веб-сайта.

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Поняття про мову розмітки гіпертекстового документа.»)

Сьогодні на уроці ми познайомимось з базовими тегами розмітки веб сторінки. Мова HTML є базовою для створення будь-яких веб сторінок, тому, щоб почати вести власний ресурс отримані знання є необхідними. Не забувайте про правила поведінки на уроці. 

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
1. Створити на робочому столі папку та назвати її власним прізвищем та ім’ям.
2. Відкрийте програму «Блокнот»: «Пуск» - «Стандартні» - «Блокнот»
3. Заповніть код майбутньої веб-сторінки:
4. Збережіть файл з назвою index.html у власну папку.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків уроку.
1. Які засоби необхідні для створення веб сторінок на основі розмітки HTML?
2. На основі яких програмних складових побудоване тіло веб сторінки?
3. Опишіть основне стандартне тіло веб сторінки?
4. Які заголовки вам відомі?

7. Домашнє завдання.
Опрацювати вивчений матеріал. Підготуватися до тестової перевірки знань.

Немає коментарів:

Дописати коментар