10 клас. 26 Урок. Проектування та створення об'єктів мультимедіа.

Мета: Допомогти учням засвоїти факти та основні ідеї проектування та створення об’єктів мультимедіа. Забезпечити якість вивчення нового матеріалу. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку: 
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
Дайте відповіді на запитання:
1. Які формати аудіо- та відеофайлів ви знаєте?
2. Які види програм для роботи з мультимедійними даними ви знаєте?
3. Які дії над мультимедійними даними можна виконати з використанням плеєрів, граберів, конверторів?

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Проектування та створення об'єктів мультимедіа.»)
 
Сьогодні на уроці ми продовжуємо працювати з мультимедійними даними.

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Створити сценарій доповнення відео ряду до декламованого вірша. Реалізувати відео ряд за допомогою кіностудії Windows.

5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків уроку.
1. З чого складається будь-який відеофільм?
2. В чому різниця між відеофільмом та відеокліпом?
3. Опишіть етапи побудови відеофільму.
4. Як називається програма для створення відеокліпів та відеофільмів?
5. Як додати відео в програму Windows Movie Maker?
6. Яким чином додати до монтованого відео переходи та відео ефекти?

7. Домашнє завдання.
Доопрацювати створення відео ряду відповідно створеного сценарію. Завантажити готовий результат на YouTube і надіслати посилання вчителю по електронній пошті.

Немає коментарів:

Дописати коментар