Тип уроку: перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Microsoft Office Access.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Дайте відповіді на запитання:
1. З якими новими запитами на вибірку ми познайомилися на минулому уроці?
2. Опишіть процес створення запиту який має вбудований фільтр.
3. Опишіть процес розрахунку нових даних в додатковому стовпці.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Практична робота №6. Запити на вибірку даних.»)
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Microsoft Office Access.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Дайте відповіді на запитання:
1. З якими новими запитами на вибірку ми познайомилися на минулому уроці?
2. Опишіть процес створення запиту який має вбудований фільтр.
3. Опишіть процес розрахунку нових даних в додатковому стовпці.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Практична робота №6. Запити на вибірку даних.»)
На даному уроці ви будете демонструвати свої знання, вміння та навички роботи із запитами на вибірку даних в середовищі Access.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Працюємо з інструкційними картками.
Доповнення (інструкційна картка)
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Працюємо з інструкційними картками.
Доповнення (інструкційна картка)
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
• мені було незрозуміло ...;
• у мене виникли такі питання ...;
• я не впорався з таким завданням ...;
• мені сподобалося і я буду використовувати ...
7. Домашнє завдання.
Повторити раніше вивчений матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар