Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Microsoft Office Access.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Дайте відповіді на запитання:
1. Що таке сортування? Як виконати сортування за даними одного з полів?
2. Опишіть послідовність сортування за значеннями полів, розміщених довільно в таблиці, з різними значеннями параметрів сортування.
3. Як відмінити сортування?
4. Для чого призначені запити?
5. Назвіть основні операції, що виконуються з використанням запитів у базах даних.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Впорядкування, пошук і фільтрування даних. Робота з запитами на вибірку.»)
Сьогодні на уроці ми з вами продовжуємо працювати з запитами. Скажіть на скільки запити корисні в середовищі СКБД?
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Працюємо з інструкційними картками.
Для учня.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Працюємо з інструкційними картками.
Для учня.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. З якими новими запитами на вибірку ми сьогодні познайомились?
2. Опишіть процес створення запита котрий має вбудований фільтр.
3. Опишіть процес обрахунку нових даних в додатковому стовпці.
7. Домашнє завдання.
Опрацювати параграф 3.5. Підготуватись до практичної роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар