10 клас. 23 Урок. Робота з запитами на вибірку даних.

Мета: допомогти учням засвоїти факти та основні ідеї роботи з запитами та вибірку даних. Забезпечити якість вивчення нового матеріалу. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Microsoft Office Access.

Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
Дайте відповіді на запитання:
1. Що таке сортування? Як виконати сортування за даними одного з полів?
2. Опишіть послідовність сортування за значеннями полів, розміщених довільно в таблиці, з різними значеннями параметрів сортування.
3. Як відмінити сортування?
4. Для чого призначені запити?
5. Назвіть основні операції, що виконуються з використанням запитів у базах даних.

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Впорядкування, пошук і фільтрування даних. Робота з запитами на вибірку.»)

Сьогодні на уроці ми з вами продовжуємо працювати з запитами. Скажіть на скільки запити корисні в середовищі СКБД?

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Працюємо з інструкційними картками.

     Для учня.






5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків уроку.
1. З якими новими запитами на вибірку ми сьогодні познайомились?
2. Опишіть процес створення запита котрий має вбудований фільтр.
3. Опишіть процес обрахунку нових даних в додатковому стовпці.

7. Домашнє завдання.
Опрацювати параграф 3.5. Підготуватись до практичної роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар