Тип уроку: перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Microsoft Office Access.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Дайте відповіді на запитання:
1. Поясніть, у чому полягає відображення моделі «сутність-зв'язок» на базу даних. Наведіть приклади.
2. Опишіть перелік операцій, які виконуються при відображенні моделі «сутність-зв'язок» на базу даних.
3. Назвіть два основних способи Створення таблиць бази даних.
4. Яке поле створюється автоматично при створенні таблиці, тип даних цього поля?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Практична робота №5. Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів.»)
На даному уроці ви будете демонструвати свої знання, вміння та навички створення таблиць, введення і редагування даних різних типів середовищі Access.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Завдання
1. Створити базу даних Бібліотека, яка складається з двох сутностей – сутності: Об’єкт зберігання бібліотеки та Категорія.
Об’єкт зберігання бібліотеки: має такі властивості: Код, Найменування, Автор, Кількість, Ціна, Номер Категорії, Рік видання, Зображення титульної сторінки.
Сутності Категорія: має властивості – Номер Категорії, Назва, що може набувати тільки такі значення: книга, аудіокнига, газета, журнал.
Між сутністю «Об’єкт зберігання бібліотеки» і сутністю «Категорія» є зв’язок: Номер Категорії витягне назву Категорії, наприклад аудіокнига, може мати багато екземплярів сутності «Об’єкт зберігання бібліотеки».
(Вітягти за допомогою Майстра підстановок із сутності Категорія значення (Назву)).
2. Створіть необхідні таблиці бази даних, визначте імена полів і типи даних цих полів.
3. Установіть зв’язок між таблицями.
4. Заповніть в таблицю 10 записами.
5. Збережіть базу даних на робочий стіл з назвою «Ваше прізвище та ім’я – Практична №5».
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
• мені було незрозуміло ...;
• у мене виникли такі питання ...;
• я не впорався з таким завданням ...;
• мені сподобалося і я буду використовувати ...
7. Домашнє завдання.
Повторити раніше вивчений матеріал.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
• мені було незрозуміло ...;
• у мене виникли такі питання ...;
• я не впорався з таким завданням ...;
• мені сподобалося і я буду використовувати ...
7. Домашнє завдання.
Повторити раніше вивчений матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар