10 клас. 20 Урок. Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів.

Мета: навчити створювати таблиці, вводити і редагувати даних різних типів; допомогти учням засвоїти факти та основні ідеї. Забезпечити якість вивчення нового матеріалу. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися. 

Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Microsoft Office Access.

Хід уроку: 

1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
Дайте відповіді на запитання:
1. Опишіть модель «сутність–зв’язок» для деякої предметної області, наприклад «Шкільна бібліотека».
2. Поясніть етапи створення нової бази даних.
3. Які типи даних використовуються в Access? Для чого використовуються різні типи даних?
4. Як створити нову пусту базу даних в Access?
5. Опишіть послідовність уведення даних у форму бази даних.

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів.»)

Сьогодні на уроці ми навчимось створювати таблиці, вводити і редагувати даних різних типів. 

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Розробити базу даних відповідно опрацьованого зразка:




5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків уроку.
1. Поясніть, у чому полягає відображення моделі «сутність–зв’язок» на базу даних. Наведіть приклади.
2. Опишіть перелік операцій, що виконуються при відображенні моделі «сутність–зв’язок» на базу даних.
3. Назвіть два основних способи створення таблиць бази даних.
4. Яке поле створюється автоматично під час створення таблиці, який тип даних цього поля? 

7. Домашнє завдання.
Опрацювати вивчений матеріал. Підготуватись до практичної роботи.


Немає коментарів:

Дописати коментар