· навчальна: познайомити з інформаційними системами у сучасному суспільстві їх значенням та складовими, сформувати поняття ключових компетентностей людини у ХХІ столітті;
· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: повторення, систематизації й узагальнення вивченого;
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Що таке повідомлення, дані, інформація?
2. Що таке інформаційний процес? Наведіть приклади інформаційних процесів.
3. Що таке інформаційна система? Наведіть приклади інформаційних систем.
3. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Інформаційні системи у сучасному суспільстві.»)
Чому така велика роль відводиться інформаційним системам? Через те, що суспільство настільки швидко перейшло до інформаційного, що це змушує змінюватись людині і вже сьогодні жити не за старими, а новими законами існування.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Практичне завдання: Дослідити апаратну складову свого робочого ПК, записати данні в зошит.
1. Центральний процесор
2. HDD
3. Оперативна пам'ять
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підведення підсумків уроку
Бесіда за питаннями (Слайд30)
1. Які основні поняття інформатики ви знаєте?
2. Чому, на ваш погляд, учені не можуть дійти єдиної думки стосовно пояснення поняття «інформація»?
3. Поясніть, що таке інформація. Чому не можна виміряти інформацію?
4. Що таке повідомлення?
5. Як можна подати повідомлення? Наведіть приклади.
6. Що таке дані? Наведіть приклади даних.
7. Які інформаційні процеси ви знаєте? Назвіть основні інформаційні процеси.
7. Домашнє завдання
Опрацювати параграф 1.1. Підготуватись до тестової перевірки знань.
Немає коментарів:
Дописати коментар