10 клас. 19 Урок. Реляційні бази даних, їхні об’єкти. Ключі й зовнішні ключі. Зв’язки між записами і таблицями. Визначення типу зв'язку.

Мета: познайоми з реляційними бази даних, їхніми об’єкти, поняттям первинного ключа й зовнішнього ключа, зв’язками між записами і таблицями. Сформувати вміння визначення типу зв'язку; допомогти учням засвоїти факти та основні ідеї. Забезпечити якість вивчення нового матеріалу. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Microsoft Office Access.

Хід уроку: 
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
Дайте відповіді на запитання:
1. Опишіть етапи створення бази даних.
2. Що таке система управління базами даних? Для чого вона призначена?
3. Поясніть, як створити новий документ у Microsoft Office Word; нову електронну таблицю в Microsoft Office Excel.

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Реляційні бази даних, їхні об’єкти. Ключі й зовнішні ключі. Зв’язки між записами і таблицями. Визначення типу зв'язку.»)

Сьогодні на уроці ми познайомимось з реляційними бази даних, їхніми об’єкти, поняттям первинного ключа й зовнішнього ключа, зв’язками між записами і таблицями. Навчимось визначати потрібні типи зв'язку. 

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
1. Запустіть середовище Microsoft Access
2. Створіть нову базу даних
3. Ознайомтесь з складовими вікна
4. Завершіть роботу з СУБД Access

5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків уроку.
1. До якого типу систем управління базами даних належить Access?
2. Поясніть призначення СУБД Access.
3. Який основний формат файлів використовується для зберігання баз даних в Access?
4. Опишіть можливі способи запуску на виконання програми Access.
5. Поясніть послідовність створення нової пустої бази даних.
6. Поясніть послідовність створення нової бази даних на основі інстальованого шаблону, на основі шаблону з Інтернету.

7. Домашнє завдання.
Опрацювати вивчений матеріал. Вміти описувати складові вікна Microsoft Office Access.

Немає коментарів:

Дописати коментар