10 клас. 18 Урок. Модель «сутність-зв’язок» предметної області.

Мета: познайомити учнів з моделлю «сутність-зв'язок» предметної області; допомогти учням засвоїти факти та основні ідеї. Забезпечити якість вивчення нового матеріалу. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку: 
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
Дайте відповіді на запитання:
1. Що таке база даних? Для чого створюються бази даних?
2. Опишіть структуру файлової системи операційної системи Windows.
3. Як здійснюється пошук потрібних даних в операційній системі
4. Windows, в Інтернеті?

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Модель «сутність-зв’язок» предметної області.»)

Сьогодні на уроці ми познайомимось з моделлю «сутність-зв'язок» предметної області. 

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Створити ER схему бази даних - «Інтернет магазин»

5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.

6. Підбиття підсумків уроку.
1. Поясніть, що таке модель даних. Для чого створюється модель даних?
2. Назвіть складові моделі даних.
3. Поясніть, що визначає структура даних у моделі даних.
4. Які типи даних можуть використовуватись у базах даних?
5. Що таке обмеження цілісності в моделі даних?
6. Назвіть найпоширеніші види моделей даних. 

7. Домашнє завдання.
Опрацювати вивчений матеріал.

Немає коментарів:

Дописати коментар