· навчальна: познайомити учнів з поняттям бази даних, призначенням систем керування базами даних;
· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Дайте відповіді на запитання:
1. Що таке інформаційна система? Назвіть складові інформаційної системи та їх призначення.
2. Що таке модель об’єкта? Які різновиди моделей ви знаєте?
3. Що таке предметна область? Наведіть приклади предметних областей.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення.»)
Комп’ютер сам по собі і має на основі мету опрацьовувати швидко та якісно великі об’єми даних. І такі дані зустрічаються дуже часто в нашому житті, тому ми не можемо не познайомитись зі способом їх опрацювання.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Системи управління базами даних. Заповніть таблицю.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Для чого потрібне упорядковане зберігання даних?
2. Які вимоги до зберігання даних висуваються сучасним інформатизованим суспільством?
3. Що таке база даних? Де використовуються бази даних?
4. Назвіть етапи створення бази даних.
5. Опишіть процес постановки завдання як одного з етапів створення бази даних.
6. Які завдання розв’язуються на другому етапі створення бази даних?
7. Домашнє завдання.
Опрацювати вивчений матеріал. Конспект.
Немає коментарів:
Дописати коментар