· навчальна: перевірити навички складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків;
· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Gran-1, Microsoft Office Excel, Lazarus.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Дайте відповіді на запитання:
1. Які ти знаєш програмні засоби для фінансових обрахунків?
2. Кто створив Програмний комплекс:Gran-1, Gran-2D, Gran-3D?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Практична робота №4. Обчислення та аналіз даних фінансових розрахунків.»)
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Завдання 1
1. Побудуйте графіки наведених нижче функцій, при умові, що вони мають бути розміщені на одній площині. Для чіткого розрізнення графіків встановіть різні кольори забарвлення та товщину ліній.
2. Виконаний проект збережіть у власній папці з назвою «Завдання1»
3. Завдання №2 Вирішимо систему за допомогою Excel
4. Выполненный проект сохраните в своей папке под названием «Завдання2»
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
• мені було незрозуміло ...;
• у мене виникли такі питання ...;
• я не впорався з таким завданням ...;
• мені сподобалося і я буду використовувати ...
7. Домашнє завдання.
Повторити раніше вивчений матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар