· навчальна: познайомити учнів з можливостями табличного процесора при розв’язуванні систем рівнянь, оптимізаційних задач та систем з використанням надлаштування пошук рішень;
· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Microsoft Office Excel.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Дайте відповіді на запитання:
1. Що являє собою система рівнянь?
2. Опишіть алгоритм розв’язування простої системи рівнянь.
3. Чи знайоме Вам поняття оптимізаційні задачі? Що це може бути?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Розв’язування систем рівнянь, оптимізаційних задач.»)
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Відкрийте середовище Microsoft Office Excel та на першому аркуші розв’яжіть систему рівнянь:
Слайд 25 презентація.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Які задачі називаються оптимізаційними?
2. Опишіть алгоритм розв’язку системи рівнянь з використанням пошуку рішення.
7. Домашнє завдання.
Опрацювати вивчений матеріал. Підготуватись до практичної перевірки знань.
Немає коментарів:
Дописати коментар