· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Microsoft Office Excel, Lazarus.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Дайте відповіді на запитання:
1. Чи знайоме вам слово «статистика». Що ви під ним розумієте?
2. Як відомо в світі працює сотні статистичних станцій та відомств, що можуть вони аналізувати? З якою метою?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Основи статистичного аналізу даних. Пошук та збір наборів даних. Соціальні аспекти масштабного аналізу даних.»)
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Проаналізуємо основні способи соціологічного дослідження.
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Поясніть значення терміну «статистика».
2. Що таке «генеральна сукупність»?
3. Поясніть значення поняття «вибірка»
4. Які основні числові характеристики аналізу вам відомі?
5. Що таке «соціологічне дослідження»?
7. Домашнє завдання.
Опрацювати вивчений матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар